Webáruház készítés, az online piac vívmánya

Manapság az internet világában élünk, ahol már elképzelhetetlen az oldalak lassú betöltődése, a percekig tartó várakozás a kívánt oldal megjelenésére. Megváltoztak a vásárlási szokásaink is, ma már az összkereskedelem 4 %-a az interneten keresztül történik. Elképesztő szám, s a növekedés töretlenül ível felfelé! Míg 2010-ben csak 50 milliárd forint körül volt az online forgalom, addig tavaly már meghaladta a 200 milliárdot is, ez negyven milliárddal volt több, mint 2012-ben. Ez ez a szám folyamatosan nő. Azonban nemcsak az online vásárlások aránya nő folyamatosan, hanem az internetes vásárlók száma is drasztikusan növekszik: 2014-ben csak Magyarországon 3.4 millió ember vásárolt online, ami a rendszeresen internetező közönségnek a háromnegyede. Ezzel az online vásárlások növekedési rátája maga mögött hagyta a kiskereskedelmi növekedést!

Mai világunkban a webáruházak száma drasztikusan növekszik, mára már minden szektor képviselteti magát néhány áruházzal. Érthető a növekedés, hiszen egy webáruház készítés és üzemeltetés nem követel nagy befektetést, viszonylag egyszerűen elindítható.

Az interneten számos webáruház készítéssel foglalkozó céget találunk, melyek szakképzett programazókkal korrekt áron kínálnak teljeskörű szolgáltatásokat, hogy ezáltal hibátlan működéssel tudjuk üzemeltetni webáruházunkat. Sőt, már bérelhetünk is webáruházat, amivel ugyanolyan szintű kereskedelmet tudunk folytatni, mint egy saját tulajdonú bolttal.

A fenti adatokból következtetve és a felnövekvő nemzedék vásárlási szokásainak elemzéseiből világosan látszik, hogy az internetes vásárlások aránya tovább növekszik, a becslések szerint az összvásárlás 10 %-ára tehető az internetes forgalom aránya. Ez nem is csoda, hiszen egyre nő a kínálat, egyre nő a webáruházak száma.